tralalal vad jag mår bra

Jag är ett skämt. Visste ni det? Ett stort jävla skämt. Folk kan inte ta mig på allvar. Inte jag heller.
Försöker komma på när det egentligen blev såhär? Har det alltid varit såhär? Kommer det att förbli så?
Är det här jag?

Jag orkar inte med nånting. Jag orkar inte ha någon hobby. Jag orkar inte jobba. Jag orkar knappt träffa mina vänner. Jag orkar inte med vardagssysslor.. Jag klarar ju för fan inte av att vara människa!

Jag önskar att jag kunde få vara normal. Att klara av normala saker som som normala människor gör. Att klara av en hel dag utan någon form av ångest. 
Jag ser folk gå till jobbet varje dag, göra sina vardagsysslor när det kommer hem, festa hela natten lång.. och bara är vara sådär nöjda och tillfredställda med livet.
Hur orkar dom vara så glada hela tiden? Jag blir uttmattad efter en släkträff.

Vet inte vad jag ska göra nu, känner mig ensam och fet. Finns gömda öl i garderoben. Får lust att dricka mig dyngrak och sen bara sova. Men borde inte, jag ska väga 61kg till på måndag. Då är öl ingen bra idé. Öl blir man fet av. Öl är bara massa kalorier.


Kommentarer
Postat av: V

Ja darling! Ölen ska du stay away from!!! Ett liv som alkolist är inte heller så roligt, så det är ingen ide att börja dricka för onöjes skull!



Sv. Det är jättebra att du har tagit tag i allt nu och försöker komma på bättre spår. Du ska klara att gå ner i vikt, det kommer du göra! :)



Hör av dig om du behöver prata eller vill att jag ska prata dig på bättre tankar. Vi kan puscha varandra :)kram

2011-10-15 @ 23:51:08
URL: http://vwillmakeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0