hemma, men inte länge till...

Åker bort imorgon, känner att jag behöver ett miljöombyte i en annan stad. 
Det är en väldigt nära vän jag ska hälsa på. Är glad över att träffa henne, men samtidigt rädd för att hon kanske kommer vilja hitta på massa saker. Har känt mig extremt nedstämd de senaste dagarna och är rädd att jag kanske inte orkar vara glad hela tiden.
Hursom, det känns skönt att ta en paus från min instängda vardag och bara inte vara jag ett tag.

För övrigt har jag knappt haft nån aptit alls idag. Åt till frukost gröt, sen nån macka under dagen. Hoppade över middagen. Skyllde på att jag mådde illa.
Har inte gjort något speciellt idag. Har för det mesta suttit på balkongen, druckit svart kaffe och kedjerökt. Har druckit ovanligt mycket kaffe idag vilket resulterade till att när vi kollade på film så låg jag ner och "cyklade" med benen hela filmen och har haft skakningar. Ska bli kul sen när jag ska sova. 

Kanske inte kommer vara så aktiv i bloggen så länge jag är borta.
Blir svårt att uppdatera utan att min vän märker det. Hej så länge.
 


Kommentarer
Postat av: Olle

bra tips tack! ska använda det varenda gång jag äter tror jag.

2011-10-16 @ 22:54:48
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0