hejaheja.

Tänkte att jag skulle gå en lång promenad med vovven nu innan det blir mökt ute. Känner mig egentligen jätte seg och har verkligen ingen lust. Funderade starkt ett tag på och låta nån annan göra det. Men fick banka huvudet i väggen några gånger, för att inse att det är jag som ska göra det. Det är jag som behöver gå ut och gå. Har inte varit ute på hela dagen och bara det gör ju att man blir seg.
Plus att här finns inget annat än sötad yoghurt och vitt bröd som jag motvilligt har fått pressa i mig för att de andra inte ska börja gnälla och ställa frågor. Så då känns det ju ännu viktigare att det är jag som ska ut.

Ska aldrig mer tillåta mig att tappa kontrollen igen. Nu vill jag lyckas. På riktigt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0