godmorgon

Måste säga att det där med att fasta får jag lägga på is ett tag. Eller till på måndag iallafall. Anledningen är att jag inte är hemma i helgen så det blir svårt att fasta när man är hos folk som har fasta måltider och reagerar så fort man inte äter. Känns som en dålig ursäkt, men samtidigt blir det bättre för mig om jag väntar till på måndag. För då kan jag köra på fullt ut utan att någon håller koll på om jag äter eller inte.

Ps. Observera att jag suger på att komma på rubriker!

Upptadering!
Mitt mål är fortfarande 61kg till på måndag ;)


Kommentarer
Postat av: Tilda

SV: Ja men visst erkänn?! =) Hoppas att de ser lika bra ut i verkligheten som på bild.. Det vet man ju inte.. Kramen!

2011-10-15 @ 14:37:02
URL: http://Finest.se/thilders
Postat av: V

tack så mycket! :) Just nu går det verkligen bra för mig. Innan har jag fokuserat För mycket på vikten och vad jag stoppar i mig, vilket resulterade i att jag gick hungrig (ibland bara psykiskt) och så hetsade jag . Hetsandet + "svältandet" + att jag brydde mig för mycket = jag gick upp från 57 till 61 på ca 2-3 veckor! :( men nu är jag på väg ner igen!



Hur går det för dig? Kram

2011-10-15 @ 15:41:59
URL: http://vwillmakeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0