före och efter....

För några dagar sedan så såg jag en artikel om christina aguilera. Tydligen så har hon gått upp väldigt mycket i vikt på bara några månader. Har inte så mycket koll på henne men sökte lite på "före och efter"- bilder för att kolla om det var så stor skillnad som artikeln uttryckte det.
Blev lite chockad när jag hittade bilderna på hur hon såg ut innan och hur hon ser ut nu. På "efter" bilderna så hade hon väldigt tighta och utmanande kläder, typ sånt hon hade på sig när hon var mindre.

Ser hon inte själv hur mycket större hon blivit? Eftersom hon fortsätter och klä sig som hon gör. Alla andra ser ju att det är en skillnad. Det ser ju inte så charmigt ut när hon står i en sexig klänning som sitter alldeles för tight på hennes numera fylliga kropp.

Börjar tänka lite på min egen situation. Jag har ju ändå gått upp nästan 10kg sen i januari och vet att jag ser fetare ut än innan. Men är det såhär folk i min närhet tänker om mig? Att när jag klämmer i mig i en gammal festblåsa som satt lösare förut, att "Gud vad tjock hon har blivit" eller "Hur vågar hon gå klädd så när hon är så fet?".



Kommentarer
Postat av: V

Ja det får vi göra! :) vart är det du ska åka?

Jag är SJUKT stolt över dig att du bangade ölen! <3 Du borde lägga upp lite bilder på dig (anonyma om du vill) så blir det roligare att läsa & personligare! :)



Puss

2011-10-17 @ 00:55:23
URL: http://vwillmakeit.blogg.se/
Postat av: V

Bra! Jag kan ju inte ha en pushing-vän jag inte vet hur hon ser ut ;) jag är ju också anonym på min blogg men jag ska starta en privat blogg där jag "kommer ut" Känns roligare och jag har ju "lärt känna" så många från bloggens värld, så blir roligare att vara oanonym för dom iafl ;) puss

2011-10-17 @ 01:28:19
URL: http://Http://Vwillmakeit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0