Börjar om... IGEN

Jahapp, då var man igång med bloggandet igen. Efter att raderat typ 100 bloggar för att sen ångra sig och starta en ny. Eller ångra och ångra.. Har helt enkelt inte viljat stå för det som jag skrivit tidigare därför har jag tagit bort dom. Men denna ska jag försöka ha kvar, dels för att jag vill kunna hålla min motivation uppe. Tyvärr kommer den nog se ganska tråkig ut eftersom jag inte kan det där med design.

Var ute och "shoppade" idag utan pengar. Wiiiiie.
Dock så var far min också med så jag tvinga han och köpa munkar till mig.
Så hela denna dagen har jag tryckt i mig feta munkar, druckit MERjuice och inte nog med det 2port middag senare.
Alltså, man kan ju verkligen undra hur jag kan vara så svag. Inte kunna vara stark och stå emot alla feta saker. Mest handlade det om att jag var så besviken på mig själv att jag failade redan imorse då jag började äta som en gris och då tänkte att det inte spelade någon roll. Absolut den värsta tanken man kan ha!
Och egentligen har jag redan failat sen januari, då jag tappade kontrollen helt och gick upp 10kg efter all tid som jag kämpat. FML

Imorgon blir det att träffa psykologen vilket jag inte ser fram emot. Har ställt in de senaste 2ggr så jag måste gå nu, sist blev hon irriterad på mig när jag ringde och avboka. Vet inte varför jag ska dit ens, dom förstår sig inte på mig och jag förstår mig inte på dom. Dom kan inte hjälpa mig. Det kan ingen. Jag vet inte ens om jag vill ha hjälp.
Nu ska jag ut i den härliga regninga kvällsluften och ta en rök. Hejdå.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0