ångestångestångest osv

Har fallit tillbaka i den där perioden att inte kunna sova på nätterna. Ligger och rullar runt i sängen och försöker undvika alla dåliga tankar som bara snurrar runt i huvudet på mig.
Har kännt lusten av att skära mig i flera veckor nu, har saknat det. Men hitills har jag kunnat kontrollera mig.
Tills jag inte orkade stå emot igår. 
Ångrar mig lite nu idag, vill inte se dessa fula ärr på min arm. När jag vaknade gick jag till toan och sköljde och gnuggade min arm, ville att det skulle försvinna. Det gjorde det inte.

I övrigt har jag inte haft någon aptit alls idag, har kännt hunger men inte velat stoppa i nåt i munnen. Vilket är bra. Lunchade med mamma för någon timma sen, åt kinamat. Åt en fjädedel av maten, sen kunde jag inte äta mer. Tänkte att jag inte skulle äta nåt mer idag bara dricka massa kaffe.




I wish I was pretty.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0